10 Mayıs 2008 Cumartesi

YİNE SENSİZ ANNELER GÜNÜ...

  • Canım annecim yine sensiz bi yıl daha...Aslında anneler gününü bukadar önemsıcegımı bılmıyordum cünkı sen zaten hep benımm yanımdaydın bana hergun anneler gunuydu ama şimdi senın yoklugunda anneler gununun ne oldugunu çok daha ıyı anlıyorum canım annecim ne dıcegımı bılemıyorum...sen benım için çok özelsin senin gibi bir anne daha yeryüzüne gelırmı bilmiyorum..SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNE.. .Biliyorum içimdeki duyguları bu sefer anlatamıyorum annecim içim çok buruk yarın senin yanına geldigimde dinle beni ANNE...


İÇİMDE KAVRULAN BU ACI VARYA,
TUTUŞUR TUTUŞUR BE ANNE
ON YIL GECSEDE
ARADAN YILLAR
ACIM HALA TAZE TAZE BE ANNE
TOPRAK SOĞUTUR YAKMAZMIŞ DERLER
İÇİM SANKİ PETROL YANAR BE ANNE

CANIM ANNECİM SENİ ÇOK SEVİYORUM
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN
BENİM MELEK ANNEM

2 yorum:

süperbabaanne dedi ki...

cimcimecim anneler günün kutlu olsun.anneciğininde anneler gününü kutlarım.ruhu şad olsun.

david santos dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.